کیاناکیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

کیانا جون عشق من

دخترم خنده بزن

1390/9/1 20:01
نویسنده : مامان و بابا
685 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

دخترم

باز هم خنده بزن

که گل خنده ی تو در زمستان امید

 در غم تنهایی

یا به هر مرحله داروی من است

 تو که فرزند منی، شعر خداوند منی

نگه عاطفه خیز و لب پر خنده ی تو

چشمه ی عشق من و مرغ سخنگوی من است

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سامان
2 آذر 90 8:09
گل ناز مامان وبابا تو کان و کیان اونایی همیشه بمانی شاد و سربلند و باعث افتخارشون
ابوالفضل
7 فروردین 91 18:40
شبنم
26 مرداد 92 10:12
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامانی درسا
7 فروردین 93 1:21
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک
سارا شکيبا
9 آبان 93 13:52
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ______________